کانون معماری آموزش و انجام نرم افزار های معماری

آموزش و انجام کارهای تری دی مکس ، وی ری شامل رندر، نورپردازی، متریال دهی، سه بعدی سازی و ...

کانون معماری آموزش و انجام نرم افزار های معماری

آموزش و انجام کارهای تری دی مکس ، وی ری شامل رندر، نورپردازی، متریال دهی، سه بعدی سازی و ...

کدام نرم افزار معماری را باید یاد بگیریم ؟

این سوال خیلی از معماران هست: بهترین نرم افزار سه بعدی برای معماری چیست؟ maya,3d max,rino یا هر نرم افزاری که به نظرتون میاد علت انتخابتونو لطفا بطور مفصل توضیح بدید ؟

من به عنوان یک طراح شاغل در مهندسین مشاور، سالهاست که این کا ررو میکنم


اول یه اتود اولیه از حجم و پلان رو بصورت اسکیس اشله روی پوستی میکشم


بعد اون رو اسکن میکنم و تو کد پلانهاش رو میکشم


سپس حجمش رو تو برنامه


Sketchup خیلی سریع میکشم و اتود میکنم. حدودش که در اومد این حجم رو به عنوان


Conceptual Mass


به برنامه Revit منتقل میکنم و پلانهام رو توش قرار میدم.


اتود پلانها رو در کد انجام میدیم و نهاییش رو میارم تو رویت. حجم رو در اسکچاپ اتود میکنم و نهاییش رو میارم تو رویت


سر آخر فایل رویت کامل شده رو میبرم تو مکس و رندر وی ری میگیرم.


اینها رو گفتم که به شما بگم فقط به یک برنامه بسنده نکنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.